Reklámok, amik nem is tűnnek annak

Egy vállalkozás életében nagyon fontos az ötletesség, a jó minőségű termék/szolgáltatás mellett. Ma már mindenhonnan árad a reklám, a figyelmünket az óriásplakátok próbálják elvonni, amin van, hogy csak egy akciós, lila padlizsánt látsz. Ekkor fogod a fejed, hogy valaki ezért fizetett, potenciált láttak egy lila padlizsánban. Ugye, hogy kihagyhatatlan akció? Hát nem! Pusztán rengeteg a büdzsé olyan reklámokra, amik a tudatalattidba próbálnak rögzülni és, amikor meglátsz a piacon egy padlizsánt, akkor bevillan a reklám, ami aztán társítja a logót. Na igen, így is lehet, de, ha ezt megteheted kreatívabban is, miért ne tennéd?! Tudnunk kell, hogy sokan ma az online térből kiindulva bannervakok, tehát arra van bekalibrálva az emberek agya, hogy a látótérbe beeső reklámokat szelektálják. Ezért elengedhetetlen a kreativitás.

Gondolom te is találkoztál már a TopJoy a kupakjaiba rejtett üzenetekkel vagy a Coca-Colán szereplő nevekkel, rövid szövegekkel vagy a Lay’s vigyorgó csomagolásaival. Ezek nagyon ötletes dolgok, kitűnnek vele a többi közül és mind erősítik a márkát. Nem érzik a vásárlók nyomulós és erőltetett reklámoknak, mégis mekkora reklámhordozó értékük van. Magukénak érzik az üzenetet és gyakran ki is posztolják a közösségi oldalakra. Ez is reklám, de így már mégsem tűnik annak. 🙂 Gondold tovább, milyen sikere lehetne egy hasonló csomagolásnak pl. sör címkén.

Agyalj rajta, hogy a te vállalkozásodban hogy tudnál ötletesen reklámozni, mert hidd el, megéri!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük