Add el kreatívan a terméked!

Az a megszokott, hogy a reklámért te fizetsz és, ha az jó, akkor vevőket fog konvertálni. De mi lenne, ha már a reklám önmagában annyira jó lenne, hogy a vásárlóid még fizetnének is érte?! A legjobb reklám, amiről észre sem veszed, hogy az. Ilyenek lehetnek a reklámtárgyak.

Ma már a legtöbb cégnek van saját logós pólója. Ez a legismertebb céges tárgy a bögre mellet. Ezek beváltak, csalogató marketing eszköz, akár ajándékba is adhatod a szolgáltatásod/terméked mellé. És milyen jó érzés az, amikor a logódat nem csak egy kijelzőn keresztül látod. Valljuk be, mindenkit büszkeséggel tölt el.
Te ne elégedj meg a megszokott repi cuccokkal! Ma már iszonyatos harc folyik a közösségi médiában, igazi blogháborúk dúlnak a jobb google helyezésekért, ezért mindig próbálj kreatívan kitűnni az online zajból.
Hogyan? A bögrék/pólók mellett miért ne lehetne neked például egyedi sapkád is? Nem a fazontalan péksatyira gondolok, ami úgy néz ki, mint, ami a papa a ruhásszekrénye alján rejlik. Vannak nagyon jó reklámtermékek, válogasd meg őket!

Hogyan működnek jól a dizájnolt reklámtárgyak?

Nem csak a logód, de a vállalkozásodhoz passzoló grafikákat, fotómontázsokat is terveztethetsz egy grafikussal, ami felkelti a célközönséged érdeklődését, majd azt fényképes ajándéktárgyakon is tudod értékesíteni. Add el kreatívan a terméked, legyen a vállalkozásodból brand! A  Harley Davidsonnak is sokféle dizájonlt terméke van, amikből több bevételük származik, mint a motorok eladásából.  Ezeket a termékeket nem a vitrinbe találtak ki porfogónak. Egy vállalkozás sikeressé válásának fontos komponense a kitartás mellett a megfigyelés. Észrevenni azt, hogy akik már nagyra nőttek, ők mitől annyira jók.

Egy kisebb cég hogyan is profitálhatna ebből?

Tippek:

  • Egy ma divatos kézműves hamburgerezőbe simán el tudnék képzelni olyan cuccokat (póló, kötény, tányér), amin a cég logója/grafikája van ezzel a szöveggel: Ha nem posztolod ki, hogy mit ettél, valójában nem is ettél. Fontos, hogy tükrözze az üzlet hangulatát.
  • Vagy egy autókereskedő miért ne árulhatna/ajándékozhatna autós kulcstartókat, amin egyedi grafika van a saját logójával? Apró kísérő termékek, de mind erősítik a márkát.

Egyben adhatsz a célközönségednek praktikumot és emléket. Tudni fogják, hogy hol kell majd ismét vásárolni. Még csak tolakodónak sem fognak érezni, hiszen ők dönthetnek arról, hogy kell-e nekik vagy sem. Persze, ha ajándéknak szánod akkor a „zsákmányszerző” öröm minden vásárlónak plusz pont. Sokkal több lehetőséget rejt magában egy üzletág, mint azt gondolnád és vétek lenne nem kihasználni a reklámtárgyakban rejlő lehetőségeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük